niedziela, 11 kwietnia 2010

Wielki mecz w cieniu wielkiej tragedii

Dzisiejsze czołówki gazet....Dwie najważniejsze w Hiszpanii wiadomości. Jedna z Polski, druga z boiska...
Od wczoraj tragiczna śmierć polskiego prezydenta jest pierwszą informacją we wszystkich wiadomościach hiszpańskiej telewizji. Są bezpośrednie relacje z Polski, ze Smoleńska. Takich materiałów, jak te poniżej, na stronie internetowej hiszpańskiej RTVE można znaleźć kilkadziesiąt...






Sobotnia gazeta. Zapowiedź wielkiego meczu - jak się okazało - w cieniu wielkiej tragedii...
W piątek zrobiliśmy rodzinne zakłady za 2 euro. Obstawiłam optymistycznie 3:1 dla Barcelony. Sześć zakładów i nikt nie trafił. W sobotę nawet nie oglądaliśmy meczu. Raz - nie mamy ciągle telewizji. Dwa - nie chciało mi się kibicować ani w domu, ani w barze. Trzy - wieczorem, kiedy o godz. 22. rozpoczął się mecz, oglądałam w internecie na stronie TVP Info "Wiadomości" z 19.30. Zresztą nie musimy oglądać meczu, żeby wiedzieć jaki jest wynik. Gdy patrzyłam na szczątki polskiego samolotu i na przesuwające się na ekranie komputera czarno-białe twarze tych, którzy zginęli, za oknem wystrzeliły petardy i rozległo się niekończące się "gooooooooool". 1:0 dla Barcy. Messi.
Przed chwilą z "Wiadomości" o 19.30 dowiedziałam się, że piłkarze w Madrycie uczcili pamięć Polaków minutą ciszy i że Real grał w czarnych opaskach. Na Santiago Bernabeu chciał w sobotę być prezydent Lech Kaczyński....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz