wtorek, 20 kwietnia 2010

Mañana:)))

Dziś coś, co przyszło do mnie z Polski z rana:)) Polskie, ale przecież jakże południowe!!! 10 przykazań, które świetnie wpisują się w słynne mañana (czyli po leku, spokojnie, zrobimy to jutro, jutro też jest dzień itp:))). Ciesz się życiem, nie przejmuj się drobiazgami, nieważne, co masz wokół siebie, ważne, co w tobie....:O)



Mañana, mañana, jak mawiają na południu. Mañana, jak mawiała Scarlett O'Hara: pomyślę o tym jutro (I can't think about that right now. If I do, I'll go crazy. I'll think about that tomorrow).  Mañana, jak mawiała Ania Shirley: jutro jest zawsze nowe i wolne od błędów (Tomorrow is always fresh with no mistakes in it) :O)


1. Nie myję okien, ponieważ...
...kocham ptaki i nie chcę, żeby jakiś uderzył w czystą szybę i zrobił sobie krzywdę.
2. Nie pastuję podłóg, ponieważ...
  ...boję się, że któryś z gości się pośliźnie i coś sobie złamie, a ja będę mieć wyrzuty sumienia. Do tego jeszcze mógłby mnie zaskarżyć.
3.Koty z kurzu są całkiem w porządku, ponieważ...
 ...dotrzymują mi towarzystwa. Ponadawałam im imiona, a one zgadzają się ze wszystkim, co mówię.
4.Pajęczyny zostawiam w spokoju, ponieważ...
  ...wierzę, że każde stworzonko powinno mieć swój dom.
5.Porządki wiosenne odpuszczam, ponieważ...
 ...lubię wszystkie pory roku jednakowo i nie chcę, żeby reszta była zazdrosna.
6.Nie wyrywam chwastów w ogrodzie, ponieważ...
 ...nie będę się przecież wtrącać w boskie sprawy. Bóg to projektant doskonały.
7.Nie chowam porozkładanych rzeczy, ponieważ...
 ...nikt ich potem nigdy w życiu nie znajdzie.
8.Kiedy robię imprezę, nie szykuję niczego wykwintnego, ponieważ...
  ...nie chcę, żeby się goście stresowali, co mają mi podać, kiedy idę do nich z wizytą.
9.Nie prasuję, ponieważ...
 ...wierzę etykietkom, na których napisano "nie wymaga prasowania".
10.Niczym zupełnie się nie przejmuję, ponieważ...
 ...nerwusy umierają młodo, a ja mam zamiar jeszcze się tu pokręcić i zostać pomarszczoną, zrzędliwą starą babą!!!

Przykazania od Agi O:) - za 19 dni w Barcelonie:)) 

Jakie by tu etykiety pasowały? Życie? :)

5 komentarzy:

  1. TO COŚ DLA CIEBIE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah, Wolnik-Smolnik do kiedy tam zostajesz? pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah, kto tu w końcu zajrzał!! Witek! mam nadzieję, że będziesz zaglądać częściej:) do kiedy? nie mam zielonego pojęcia:) serio. wszystko zależy od wielu, wielu czynników...pozdro:))) a co u ciebie, oprócz pracy, piłki, pracy, piłki????:O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ciociu,pamiętasz jeszcze swoją chrześnice,pięknie wyglądasz na tym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulinka!!! hahhah, no jasne, że pamiętam:)) dzięki i całuję!

    OdpowiedzUsuń